7 ‘klassiekers’ die ik (nog) niet heb gelezen

Oké, ik moet toegeven, er zijn te veel boeken geschreven op deze planeet. Al word ik 100, het zal me nooit lukken om deze gigantische stapel te lezen. Zo veel boeken en zo weinig tijd!
Wie mij een beetje kent, weet dat ik helemaal weg ben van YA of Young Adult. En er zijn ook massa’s YA boeken! YA die ik overal voorbij zie komen, maar zelf (nog) niet heb gelezen. Iedereen heeft deze boeken al gelezen, iedereen buiten mij. Dus hier een lijst met populaire boeken die ik nog niet heb gelezen!


1. A Game of Thrones, George R.R. Martin

a-game-of-thrones
Nummer één: Game of Thrones. Deze reeks van 5(?) boeken is echt gigantisch en intimiderend. Het zijn zulke dikke boeken! Telkens wanneer ik eraan wil beginnen , bedenk ik me dat ik er helemaal geen tijd voor heb. Voor de populaire tv-show had ik wel tijd en deze is echt geweldig!  Dat hoort een reden te meer zijn om de boeken te lezen maar het schrikt ook af. Ik weet namelijk al wat er gebeurt…

2.  Percy Jackson, Rick Riordan

1001004011619154
Ik heb allebei de films gezien, maar de boeken nog niet gelezen. Waarom? De boeken en films verschillen ENORM hard, althans volgens vele reviews. Motivatie heb ik dus niet meer. Maar ooit zal ik ze lezen!

3. Divergent, Veronica Roth

1001004011806669
Sinds de films; een hype! En of de films goed zijn! Deze trilogie wil ik heel graag lezen, ondanks dat ik al weet wat er gebeurt. Het boek krijgt ook massa’s positieve reviews! Deze reeks staat hoe dan ook op mijn reading challenge 2016!

4. Eragon, Christopher Paolini

1001004011529307
Normaal ben ik het soort persoon  dat ALTIJD boeken tot het einde uitleest. Buiten deze. Op de één of andere manier sprak het mij niet aan. Misschien de schrijfstijl? Ik zat ook slechts een paar pagina’s ver, dus ik geef het hoe dan ook nog een kans.

 5. Gone, Michael Grant

1001004006199676.jpg
Mijn zus las deze reeks zo snel uit, dat ik verbaasd was want het zijn 6 boeken (niet zo dik als A Game Of Thrones maar toch behoorlijk dik). Ze moeten dus toch wel goed zijn?

6. The 100, Kass Morgan

the-100-cover-locandina.jpg
Ooit de tv show The 100 gezien? Nee? NU doen! Deze tv show is echt spannend tot op het einde! Ik weet niet waarom ik niet meteen de boeken heb gelezen. Misschien omdat ik steeds het tweede boek tegenkom in de boekenwinkel en nooit het eerste boek?

   7. The Vampire Diaries, L.J. Smith

1001004008257703
Ehhh… deze boeken lijken niks voor mij. Het concept ligt me niet zo. Hier zal ik misschien nooit aan beginnen. Sorry.

Geef een reactie

